بازی اتاق فرار دانلود کافه بازار | allescape

ایده اصلی اتاق فرار از دل بازی‌های کامپیوتری برآمد و در دنیای واقعی، شما را به حل کردن یک سری معما دعوت می‌کند. اولین بار این بازی در کشورهای آسیای شرقی طراحی شد، سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد. اولین اتاق فرار در سال 2007 در کیوتور توسط تاکاو کاتو افتتاح شد. سپس اتاق فرارهای بیشتری در کشورهای اروپایی و آمریکایی طراحی شد و به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد.

اتاق فرار ناگفته

البته در سال 1399 و بحران ویروس کووید متاسفانه بعضی از شعب مثل بلوار دریا، ستارخان و طراحی سایت اسکیپ روم بهارستان تعطیل شدند. شعبه‌های مختلف عمدتا در مناطقی است که امکان استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی فراهم بوده و از مناطق مختلف شهر تهران در دسترس باشد. اتاق فرارهای هر شعبه، متنوع است و سلایق مختلف می‌توانند از آن لذت ببرند. همچنین در هر شعبه فضای انتظار مناسب و امکان ارایه نوشیدنی قبل و پس از بازی فراهم شده. همچنین توجه کنید که اتاق‌های بسیاری با الهام از فیلم اتاق فراریا موضوعات مرتبطی مثل فیلم‌های ترسناک و پر‌هیجان ساخته می‌شوند.

  • در این اتاق‌ها جلوه‌های ترسناک دیده نمی‌شوند و تمام تمرکز گروه بر حل مسئله قرار می گیرد.
  • جایی که هر گروه از شما میتونه بره سمت سلیقه خودش و اتاق فرار مورد نظر خودش رو انتخاب کنه.
  • برای رزرو بلیط و کسب اطلاعات بیشتر درباره این مجموعه به اطلاعات زیر مراجعه کنید.
  • اگر اهل تماشای فیلم‌های ترسناک باشید، حتماً نام سری فیلم‌های احضار یا همان Conjuring به گوشتان خورده است.
  • اتاق فرار قوانین ساده ای داره و حالاکه تعداد نفرات اتاق فرار و زمان اسکیپ روم رو متوجه شدید میتونیم بریم سراغ بقیه قوانین.

اگر شما هم علاقه مند به بازیهای ویدئویی و یا فیلم و سریال هستید بدون شک لحظاتی بوده که شما دوست داشته اید که جای نقش اول داستان باشید. بازی اتاق فرار شما را وارد یکی از این داستانهای هیجان انگیز می کند و شما در آن نقش اول را خودتان بازی خواهید کرد. مجموعه اسکیپ‌روم دات آی‌آر به عنوان یکی از زیرمجموعه های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان 1394 با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار در قالب یک تیم دو نفره شکل گرفت.

بازی اتاق فرار دانلود کافه بازار | allescape فقط لازمه گروهتون اشخاصی باشن که دوست دارید باهاشون بهتون خوش بگزره. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست. افزونه‌های دیگری مانند دلهره، درام، هیجان و یا حتی کمدی که خوشبختانه به تازگی بین اتاقهای فرار در حال افزایش هم هستند وجود دارند که ما تجربه کردن آنها را هم به شما پیشنهاد میکنیم. در ابتدا بازیکنان فکر می‌کنند که با اتاق و وسایلی ساده و یا قدیمی سروکار دارند. اما بعد از شروع بازی و با گذشت زمان متوجه می‌شوند که با اتاقی اسرار آمیز و با وسایلی عجیب سروکار دارند.

عید اتاق فرار آرامگاه

چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند. این بازی ها به صورت گروهی انجام میشوند، در مدت زمان محدود لازم است افراد گروه جواب معماها را با کمک خلاقیمت و نشانه هایی که در اتاق موجود می باشد بدست آورده و در نهایت از شرایط ترسناک نجات پیدا کنند. قیمت اتاق فرار در تهران برای سانس 60 دقیقه با توجه به نوع بازی متغیر است و قیمتی بین 40 هزار تومان تا 120 هزار تومان دارد.

سناریو بازی جوکر (Joker)