اتو بخار چه مارکی خوبه؟

اگر دوست دارید اتوی شما به سرعت داغ شود باید دستگاهی با توان بالا خریداری کنید. پس اگر قصد خرید این دستگاه را دارید مطالعه این مطلب را به شما توصیه میکنیم. اگر تصمیم دارید آشپزی خود را سریعتر و با کیفیت بهتری انجام دهید حتما به زودپز برقی احتیاج دارید. شاید شما هم تصمیم دارید یک زودپز برقی به لوازم آشپزخانهی خود اضافه کنید و انتخاب از میان محصولات مختلف بازار برایتان سخت است. حتی میتوانید غذاها را به صورت آرامپز و بخارپز هم آماده کنید. به کمک صفحه نمایش LED روی بدنهی دستگاه میتوانید دما و زمان طبخ غذا را مشخص کنید. پس از استفاده از این محصول میتوانید دیگ را جدا کرده و بشویید. از ویژگیهای خوب این محصول میتوان به حالت گرم نگه دارندهی برنج به مدت ۸ الی ۱۰ ساعت اشاره کرد. از دیگر مزایای این محصول میتوان به برنامههای پیشفرض اشاره کرد.

کافی است با ویژگیهای محصول مورد نیاز خود آشنا باشید تا بتوانید بهترین زودپز برقی را برای خود انتخاب کنید. مهمترین کاربرد زودپز برقی این است که به شما کمک میکند هرچه سریعتر غذای خود را آماده کنید. بر روی بدنهی این زودپز یک صفحه نمایش LED وجود دارد که میتوانید به کمک آن دما و زمان پخت غذا را مشخص کنید. جنس بدنهی این محصول از استیل است و یک صفحه نمایش روی بدنهی آن تعبیه شده است. توان مصرفی این همزن برابر با 200 وات بوده و دارای دو پره همزن از جنس استیل است. معمولا برای خانواده های کم جمعیت سرخ کن هایی با محفظه چهار گوش مناسب می باشد. و از همزنهای حرفهای یا میکسر برقی برای مخلوط کردن مواد خشک و خشک مثل سس یا کیک، میوهها و مخلوط بستنی استفاده میشود.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

بدنهی این زودپز از استیل ضد زنگ و ظرف آن از تفلون ساخته شده است. بهعلاوه، ظرف آن نچسب است و غذای شما بهراحتی از آن جدا میشود. در داخل لپتاپ ایسوس مدل ROG Strix Scar 15 هم اوضاع کاملاً خوب است و این لپتاپ با برخورداری از کارتهای گرافیک قدرتمند انویدیا عملکرد خوبی دارد و جزو آن دسته از لپتاپهای ۱۵ اینچی محسوب میشود که میتواند برخی از بازیها را با بهترین فریم ریت اجرا کند. عملکرد روان و بی نقص سیستم عامل macOS و سخت افزار قدرتمند، مک بوک پروی 2017 را به یکی از بهترین لپ تاپ های حال حاضر بازار تبدیل می کند. بهترین دوربین دنده عقب آینه ای یکی از لوازم پرکاربرد جانبی برای خودرو است که به دید بهتر عقب راننده کمک میکند. این محصول امکان آماده کردن غذا برای ۱۶ نفر را برای گام اول خرید شما فراهم میکند.

بهترین مچ بند هوشمند ۲۲۰۲

خیلی وقت ها دیده اید یک نفر از خودرو پیاده شده و راننده را برای پارک کردن یا از پارک در آوردن راهنمایی می کند و به اصطلاح عامیانه فرمان می دهد. ظرفیت این پلوپز ۱۲ نفره است و برای خانوادههای پرجمعیت هم محصولی مناسب بهشمار میرود. البته این به معنای ظرفیت پایین این دستگاه نیست. این محصول دارای ظرفیت ۴ نفره است و با توان ۷۰۰ وات کار میکند. جنس بدنهی این محصول از استیل است و با توان ۱۰۰۰ وات کار میکند. جنس بدنهی این محصول از استیل ضد زنگ است و با توان ۱۳۵۰ وات کار میکند. این زودپز روکش نچسب و بادوام دارد که از چسبیدن غذا جلوگیری میکند. خرید یک زودپز برقی مانند خرید بهترین سرخ کن مزایای زیادی دارد که در ادامه هر کدام از آنها را به طور جداگانه بررسی میکنیم. به طور متوسط یک زودپز برقی میتواند ۵ سال دوام داشته باشد.

یک زودپز برقی چند سال دوام دارد؟ اگر غذای خود را با زودپز برقی آماده کنید، مواد مغذی و ویتامینهای غذا نسبت به روشهای معمولی پخت بیشتر حفظ میشوند. حافظه رَم این دستگاه را با استفاده از تنها ماژول تعبیه شده روی مادربورد می توانید تا 16 گیگابایت ارتقاء دهید و اگر هارد آن را با SSD تعویض کنید، نیازهای عمومی شما را تا چند سال تأمین خواهد کرد. بسیاری از کاربران به دنبال دستبندهای سلامتی هستند که بتوانند بدون مراجعه به تلفن همراه هوشمند خود بتوانند تنها با یک نگاه به صفحهنمایش دستبند هوشمند بتوانند میزان فعالیت خود را مشاهده کنند. با استفاده از تایمر زودپز میتوانید غذای خود را بهراحتی و به سرعت آماده کنید. سعی کنید زودپزی را خریداری نمایید که سیستم قفل خودکار بر روی درب آن وجود داشته باشد. از دیگر ویژگیهای این دستگاه میتوان برنامهی پیشفرض متنوعی آن اشاره کرد. سرخ کن بلک اند دکر هم یک برند از کشور امریکا با مونتاژ چینی بوده که محصولات تولیدی آن عموما خرابی کمی داشته و با بودجه مطلوب در حد 3.300 تا 5.500 میلیون تومان می توانید محصولات آن را خریداری کنید.

بهترین مارک زودپز برقی