آسانسور و پله برقی آذرخش

با مراجعه به بخش دریافت خدمات مشاوره فنی و تماس با کارشناسان فروش وب‌سایت لاران صنعت، می توانید اطلاعات لازم را راجع به مشخصات فنی این تجهیزات و کاربرد آنها کسب نمایید و خریدی آگاهانه و مطلوب را انجام دهید. آسانسورها از جمله تجهیزاتی هستند که در ساختمان های چند طبقه مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات به دلیل استفاده روزمره و دفعات استفاده مکرر و ارتباط مستقیمی که با جان و مال افراد دارند، می بایست از ایمنی و کارایی بسیار مطلوبی برخوردار باشند. شرکت لاران صنعت در زمینه تأمین قطعات آسانسورهای هیدرولیک، با برترین شرکت های تولیدکننده این محصولات ارتباط برقرار می کند تا باکیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین تجهیزات را برای استفاده در کاربردهای مختلف فراهم نماید. از طرف دیگر برای حفظ امنیت جانی افراد باید از قطعات و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی مرغوبی در پله برقی استفاده کرد.

همانگونه که در دستورالعمل ذکر گردیده ” آسانسورها و پله برقی ها باید بصورت ادواری و در دوره های زمانی که بیش از یکسال نباشد مورد بازرسی قرار گیرند “. فرم بازرسی و سرویس ادواری باید در نزدیک پله برقی نصب شده یا در مقر ساختمان در دسترس باشد. همچنین بیشینه ظرفیت تحمل بار پله برقی باید در محل پله نصب و رعایت گردد. سایر استانداردهای ایمنی در هندبوک انجمن مهندسین مکانیک امریکا قابل دسترسی است. اولین مرحله ساخت پله برقی، تکمیل طراحی مطابق آنچه در قسمت قبلی عنوان شد می باشد.

مواردی که ذکر شد تنها بخش بسیار کوچکی از پروژه های انجام شده توسط شرکت صنایع مهندسی فهرست این وب سایت را مرور کنید هیدروفرکو است. علاوه بر آن شرکت هیدروفرکو در بسیاری از پروژه های تجاری و صنعتی همکاری داشته و انجام محاسبات سیستم های هیدرولیکی را برعهده گرفته است. پله برقی های فوق سخت کار تولید شرکت آسانسور و پله برقی بهران آسانبر در مکان هایی معدودی که نیاز به جا به جایی مداوم و سنگین دارند مانند معابر عمومی پرتردد، ایستگاه مرکزی مترو، ایستگاه قطار، ، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مرکزی نصب و استفاده می شوند . از آنجایی که سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک جزو سیستم های بسیار مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف هستند، لذا بهره گیری از تجهیزات باکیفیت و معتبر که بازدهی و ایمنی را توأمان تأمین نمایند، از ضروریات کار صنایع می باشد.

  • حتی اگر ساختمان فاقد آسانسور باشد و فضایی برای این منظور در نظر گرفته نشده، جای نگرانی نیست!
  • در یک ساختمان قدیمی می توان از فضاهای موجود به شرط داشتن حداقل متراژ، برای اجرای بالابر خانگی استفاده کرد.
  • با تمامی این تفاسیر شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو همواره محصولات خود را با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار خریداران و متقاضیان قرار داده و خدمات پس فروش بسیار خوبی را نیز ارائه می نماید.
  • در داخل فریم وزنه به اندازه وزن کابین به اضافه نصف ظرفیت کابین وزنه وجود دارد.
آسانسور و پله برقی آذرخش در کنار راه پله های ثابت و قدیمی ساختمان ها نیز نرده در کنار پله نصب می گردید. رفته رفته با گذشت زمان و به وجود آمدن پله برقی این نرده ها برای حفاظت و ایمنی افراد در کنار پله برقی ها نصب می گردد. در سیستم پیاده روی متحرک یا رمپ به جای استفاده از استپ از پالت بهره می گیرند و همان نقشی را که پلکان در مجموعه پله برقی ایفا می کند را پالت در سیستم رمپ دارد و افراد در هنگام جابجایی بر روی آن می ایستند. سرعت پله برقی ها از 0.5 شروع و در نهایت تا 0.75 متر بر ثانیه می رسد. زمانی که بخواهیم ارتفاع یک پله برقی را برای طراحی بدست آوریم باید اندازه فاصله دو طبقه از هم را داشته باشیم تا بر اساس آن ارتفاع پله برقی برای ساخت، تعیین شود. با ترکیب درستی از تکنولوژی کنترل پیشرفته و سیستم های هیدرولیکی GMV ایتالیا، آسانسورهای هیدرولیک مدل GRH راحتی و اطمینان را برای شما فراهم می کند.

معمولا در این مراکز افراد به صورت یکنواخت از پله برقی استفاده می کنند و ازدحام جمعیت رخ نمی دهد؛ همچنین ساعات کار مراکز تجاری و خرید حدود دوازده ساعت است و پله ها به صورت مداوم روشن نمی مانند. برای ساختمان هایی که تردد در آنها به صورت معمولی انجام می پذیرد و ساعات کار آنها در طول شبانه روز 12 ساعت می باشد پله برقی تجاری نصب می گردد. این پله برقی ها معمولا قیمت مناسبی دارد و در مکان های چون مراکز خرید کم رفت و آمد کاربرد دارد. اساس کار این نوع آسانسورها بر اساس نیروی اصطکاک بین سیم بکسلها و فلکه موتور است. در داخل فریم وزنه به اندازه وزن کابین به اضافه نصف ظرفیت کابین وزنه وجود دارد. مثلاً اگر ظرفیت کابین 900 کیلوگرم باشد(یعنی آسانسور نفربر 12 نفره چون متوسط وزن هر نفر 75 کیلو گرم است)باندازه 450 کیلوگرم باضافه وزن کابین در کادر وزنه، وزنه وجود دارد.

منتظر فاجعه در مورد آسانسورهای تهران هستیم

موتور آسانسور نقش به سزایی در عملکرد مناسب و همچنین کیفیت حرکتی مطلوب یک پکیج کامل آسانسور را دارد. پیاده روهای شیبدار و رمپ ها در عرض های ۱۰۰۰ میلیمتر، ۱۲۰۰ میلیمتر و ۱۴۰۰ میلیمتر ساخته می شوند. روی پیاده روهای شیبدار با عرض ۱۰۰۰ میلیمتر دو نفر می توانند به راحتی بایستند. معمولا در فرودگاه ها، مراکز تجاری و پایانه های مسافربری از پیاده روهایی با عرض ۱۴۰۰ میلیمتر استفاده می شود تا فضای لازم برای جا به جایی کاربران و بارها فراهم باشد. زاویه نصب در این پله های برقی ۳۵ درجه بوده و استفاده از ان برای کاربران بسیار راحت است.

درباره شرکت پار صنعت صعود

ایراد دیگر این سیستم متغیر بودن سطح کابین با طبقات با بار‌‌‌‌های متفاوت است چون بدلیل عدم اطلاع موتور از وزن کابین (پر یا خالی بودن آن) همیشه نیروی یکسانی به موتور وارد می‌شود. ایراد دیگر این سیستم آسیب هایی است که در دراز مدت به موتور بدلیل اتصال ناگهانی ولتاژ وارد و باعث کاهش عمر مفید آن می‌شود. ضمناً این شوک در هنگام استارت آسانسور باعث نوسان ناگهانی ولتاژ می‌شود که نه تنها برای آسانسور بلکه برای سایر وسایل برقی مضر است. هر چند از این آسانسورها دیگر نصب نمی‌شود اما تعداد قابل توجهی از این آسانسور‌‌‌‌های قدیمی در حال کارکردن هستند.

در بخش کنترل کیفی نهایی تمامی محصولات تولیدی شرکت پس از تولید به کمک سایت های کنترل کیفیت که مطابق محصول طراحی و تولید شده است و طبق آخرین دستورالعمل های بازرسی و آزمون کنترل کیفیت شده و پس از تست های لازم، محصولات بسته بندی و سپس در انبار آماده تحویل به مشتریان می شود. به کمک زیر ساخت نرم افزاری موجود در مجموعه آریان آسانسور در تمامی مراحل تولید و کنترل محصول از اقلام ورودی تا ارسال محصول، امکان ردیابی و شناسایی محصول وجود دارد. با استفاده از آنالیز اطلاعات دریافتی از سیستم مذکور و انجام ارزیابی ریسک در صورت نیاز اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه انجام شده که موجبات بهبود مستمر را فراهم می کند. شرکت لاران صنعت پویا آمادگی کامل برای ثبت سفارشات جزئی و کلی از انواع تجهیزات و قطعات هیدرولیک و پنوماتیک را دارد و خرسند است که می تواند با تأمین تجهیزات و محصولات با اصالت و باکیفیت بالا، در جهت ارتقای ایمنی و بهره وری صنایع کشور، گام بر می دارد. شرکت آسانبرکاران عرشیان بر اساس پروانه بهره برداری مجوز تولید 375 دستگاه انواع پله برقی را در سال 1398 از وزارت صنعت، معدن و تجارت دریافت نموده است. هم اکنون کارخانه این شرکت در 10 کیلومتری دامغان به سمنان مشغول فعالیت می باشد.