آرایش لب خرید انواع آرایش لب با بهترین قیمت از خانومی خانومی | takdoo-تکدو

آرایش لب خرید انواع آرایش لب با بهترین قیمت از خانومی خانومی | takdoo-تکدو

دقبقا وسط لب پایین یک خط صاف و عمودی و همچنین دو خط مورب و به شکل هفت روی قسمت وسط لب بالا رسم کنید. می توانید با زدن کمی رژ لب روشن و کمرنگ تر در وسط لب بالا و پایین، آن ها را برجسته تر نشان دهید. البته می توان بجای رژ لب کمرنگ و کرمی، از کانسیلر برای روشن تر کردن وسط لب ها استفاده نمود. در نهایت برای براق تر شدن لب ها می توانید در صورت تمایل مقداری برق لب وسط لب ها بزنید. فروشگاه اینترنتی مو تن رو، مجموعه ی کاملی از بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی در سراسر جهان را فراهم آورده تا نیاز یکایک شما را برای خرید اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی برآورده نماید.

آیا میدانید متناسب با هر فرم لب، روش‌های متفاوتی برای رژ لب زدن زیبا وجود دارد؟ پس اولین کار برای آموزش میکاپ لب این است که فرم لب‌های خود را تشخیص دهید و سپس آرایش لب مناسب با لب های خود را بیاموزید. با کمک خط لب ابتدا لب بالایی را از گوشه لب تا به طرف وسط لب خط بکشید سپس لب پایین را خط لب بکشید؛ توجه داشته باشید که رنگ خط لب باید کمی تیره تر از رنگ رژ لب انتخابی تان باشد. برای برجسته نشان دادن لب ها ، خط بالای لب ها را بالاتر از خط طبیعی آن و سپس این خط را به سمت دو گوشه لب روی خط طبیعی ادامه می دهیم . برای کشیدن خط لب پایین آن را کمی به طرف داخل می کشیم تا پرتر به نظر برسد. روغن های شی باتر و دارچین از جمله ترکیبات طبیعی موثر در پر شدن لب ها می باشند.

  • سعی کنید تمام لب تان را خط لب بکشید تا در صورت پاک شدن رژ از روی لب همچنان رنگ خط لب روی لب تان باقی مانده باشد.
  • وقتی از کانسیلر یا کرم پودر هم رنگ پوست روی لب و اطراف آن بزنید، باعث صاف شدن سطح لب و افزایش ماندگاری آرایش لب می شود.
  • اگر به دنبال بالم لب طبیعی و ضد حساسیت و خوش طعم می گردید، بالم لب آبرسان و مرطوب کننده مدل استیکی ای او اس را امتحان کنید.
  • برای لب بالا کمی بالاتر از لب خود مداد سفید را بکشید و بعد جایی بین لب بالا و بینی قسمت فرو رفتگی وسط بالای لب را با مداد برانزر یا قهوه‌ای بکشید و بالای لب بالا را با اسفنج کانتور کنید.
  • اگر رنگ مدادی که استفاده می کنید با رنگ رژتان تفاوت داشته باشد لب های برجسته و بزرگ نشان داده نمی شود.
  • با توجه شیوع ویروس کرونا فروشگاه هیس سعی کرد تا گستردگی زیادی در دسته بندی و تنوع محصولات خودش ایجاد کنه تا شما دیگه نیازی به بیرون رفتن از منزل رو نداشته باشید.
در نگاه اول مدل رژ زدن به لب برای تمام بانوان به یک صورت است، اما دقت کنید که باید با توجه به اندازه و شکل لب‌ها و فرم چهره، آن‌ها را آرایش کنید. زیرا ممکن است با آرایش نادرست و صرفا کشیدن رژ لب ساده، لبهای شما زیبایی اولیه خود را نیز از دست بدهند یا آرایش لبتان انقدر اشتباه داشته باشد که سنتان را بیشتر نشان دهد. بنابراین مدل و طرز کشیدن رژ لب دخترانه را مطابق با فرم لب و چهره خود انتخاب نمایید.

آرایش لب دخترانه

سپس رنگ تیره را به وسط لب بزنید و به سمت گوشه‌های خارجی لب محو کنید. نکته‌ای که باید رعایت کنید این است که به هیچ عنوان رژ لب و خط لب خود را خارج از لب‌هایتان نکشید و آن را دقیقا داخل لب‌هایتان بکشید. در مرحله بعد دقیقا روی خط لب طبیعی خود، مداد را بکشید و اینکار را برای لب پایین نیز تکرار کنید.

بنابراین رعایت تعادل در آرایش صورت و لب ها چهره شما را چشم نوازتر خواهد کرد. تکنیک های آرایش می توانند به شما کمک کنند تا لب های برجسته تری را به نمایش بگذارید. اما فراموش نکنید که رعایت تعادل در این موارد بسیار مهم است. لب هایی که بیش از حد بزرگ و حجیم شوند، ظاهری مصنوعی خواهند داشت. بنابراین سعی کنید تا با تکنیک های آرایشی ظاهری زیبا و برجسته و در عین حال طبیعی ایجاد نمایید. اگر خیلی رژلب را به سمت بیرون در بالا و پایین لب بکشید لب ها جلوه زیبایی پیدا نمی کنند و حالت غیر طبیعی ایجاد خواهد شد.

آموزش تصویری آرایش لبها