دومین جلسه در ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی برگزار شد و در این جلسه تصمیمات مهمی جهت خدمت به زائران امام حسین (علیه السلام) تصویب شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دومین جلسه ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی به منظور هم افزایی در ارائه خدمات به زائران اربعین الحسین (علیه السلام) برگزار شد. ) با حضور آژانس ها، اپراتورها، پیام رسان های داخلی و بخش خصوصی. و فعالان این عرصه. در این دیدار بر بهره برداری از توان این اجتماع بزرگ مذهبی در جهان برای رساندن صدای مردم مظلوم فلسطین، شهادت اسماعیل هنیه، محورهای بهداشتی اربعین، اخبار جعلی و مشکلات حمل و نقل تاکید شد. زائران از خدمات ارتباطی از طریق اپراتورها بازدید ،د، پیام های داخلی و … بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
پیوند گروه های فرهنگی با کمیته های فعال در ستاد اربعین
بر اساس این گزارش، حجت ا،لام احمدی، رئیس کمیته فرهنگی ستاد اربعین کشور، بر اهمیت ارتباط گروه های فرهنگی با کمیته های فعال در ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد و گفت: مق، با تقلبی ها. و سایت های جعلی یکی از مهم ترین دغدغه های ستاد اربعین در کشور است به همین منظور هماهنگی های لازم برای انتشار اخبار دقیق و سریع و اطلاع رس، دقیق از نیازهای زائران انجام شده است.
وی افزود: باید از توانمندی های ایجاد شده در این تجمع بهره برداری شود و از تمامی نیروهای ملی برای خدمت رس، به زائران بیت الله الحرام به بهترین نحو بهره برداری شود.
همگرایی در ارائه خدمات به زائرین حسینی (علیه السلام) در کشور
همانطور که حمیدرضا زندی – رئیس ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی – با اشاره به اهمیت همگرایی در ارائه خدمات مخابراتی توسط اپراتورها و پیام رسان های داخلی گفت: با در نظر گرفتن برنامه ها و خدمات ارائه شده توسط اپراتورهای داخلی و داخلی. پیام رسان های کشور، پیام رسان هایی را دید که به زائران کمک می کنند، باید این خدمات یکپارچه شود تا کیفیت خدمات رس، به مردم ارتقا یابد.
وی با بیان اینکه خدمات اپراتورهای همراه اول، ،ده فروشی و ایرانسل در راستای مسئولیت اجتماعی به زائران ارائه می شود و خدمات ویژه معلولان نیز در سال جاری به این خدمات اضافه شده است، تاکید کرد: سه اپراتور متکی هستند در و در عراق در 15 نقطه از مسیر موکب و در هفت پایگاه مرزی که خدمات زیربنایی توسط اپراتورها ارائه خواهد شد.
رئیس ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی کشور اعلام کرد که بر اساس برنامه ریزی های سه اپراتور به دنبال ارائه تعرفه های ارتباطی کمتر از همتای عراقی توسط اپراتورها در ایام اربعین حسینی هستیم. و این اپراتورها به دنبال اخذ مجوزهای لازم برای ارائه خدمات هستند.
رئیس ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی با اشاره به ویژگی های شعار اربعین امسال «کربلا، راه ،صی» و همچنین کمپین «برای هر موکب یک پرچم فلسطین و برای وی افزود: پرداختن به موضوع فلسطین و شهادت مظلومیت اسماعیل هنیه و سایرین، مطالبی است که فعالان فرهنگی و رسانه ای در اربعین الحسین (ع) بر آن تاکید خواهند کرد. سلام الله علیه) تا صدای مردم مظلوم فلسطین به گوش برسد. جهان از طریق این اجتماع بزرگ مذهبی.
راه اندازی ربات هوش مصنوعی مرکز ملی فضای مجازی در برنامه های پیام رس، داخلی
در پایان این جلسه مقرر شد که پیام رسان های داخلی علاوه بر ارائه خدمات ارتباط تصویری مشابه سال های گذشته، به صورت مکان محور باشند و حدود ده ها مسجد، موکب ها و هیئت ها به صورت محلی ثبت نام کرده اند با ،وان «آنچه در اطراف من می گذرد»، خدمات اربعین و خدمات آن را بدون اینترنت برای زائران ارائه دهید.
همیار هوشمند اربعین با نام «معاون زائر» نیز در این سکوها قابل دسترسی خواهد بود که با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و خبرنگاران داخلی و سرویس اطلاع رس، مفقودین، مکان موکب های ایر،، در اختیار زائران قرار می گیرد. و مکان های مجهز به سرویس وای فای. -فی از دیگر خدمات رسولان در ایام اربعین حسینی (علیه السلام).
بر اساس اعلام مرکز ملی فضای مجازی، ارائه اینترنت با قیمت من،، جمعآوری و انتشار محتوای باکیفیت، نمادسازی و راهاندازی کمپینهای فرهنگی با تاکید بر وحدت مسلمانان جهان، مق، با جعل و تقلب اخبار کذب و فعال سازی ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای در کشور و از جمله مصوبات این ستاد بود.
در ستاد اربعین مرکز ملی فضای مجازی، نمایندگ، از و، ارشاد اسلامی، حوزه علمیه، و، ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد اربعین در کشور، سازمان تبلیغات، سازمان بسیج مستضعفین حضور داشتند. شهرداری تهران، درمدقان، تبیان، سازمان اوج، پیام رسان های آیتا، بله، آی گپ، اپراتورهای ایرانسل و رایتل اولین رفیق و جمعی از فعالان فرهنگی در عرصه فضای مجازی حضور داشتند و نظرات و خدمات خود را برای هر چه بیشتر ارائه ،د. هم افزایی
انتهای پیام/
منبع: https://www.isna.ir/news/1403052214666/%D9%85%D8%B5%D9%88%D8%A8%D8%A7%D8%AA-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B9%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%85%D9%84%DB%8C-%D9%81%D8%B6%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%AC%D8%A7%D8%B2%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%D8%A7%D8%A6%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AD%D8%B3%DB%8C%D9%86%DB%8C-%D8%B9