جامعترین و تخصصیترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها -ایران ارز دیجیتال

با توجه به بررسی های انجام شده که در بالا ذکر شد، بنظر میرسد صرافی کوینکس بزودی سرمایه ایرانیان را همانند صرافی بیترکس بلوکه کند. کاربران صرافی بایننس میتوانند با مراجعه به این صفحه جزییات این تغییرات را بررسی کنند. آخرین تغییرات در کدهای صرافی کوینکس دو سال پیش انجام شده است. عدم شفافیت در مشخص کردن موقعیت جغرافیایی یک صرافی متمرکز، علامت سوال بزرگی است که مدیران این صرافی باید به آن جواب دهند! یعنی مدیران صرافی کوینکس علاقهای به بهبود وضعیت و امنیت آن ندارند و بهتر است بگوئیم رها شده است. در سایت کوینکس محل جغرافیایی این صرافی کشور استونی بیان شده است. سایت coin intelligence یکی از معتبرترین آکادمی های ارز دیجیتال مدعی شده که محل جغرافیایی این صرافی در کشور هنگکنگ است! کوینکس از لحاظ دریافت هزینه تفاوتی بین سفارش بردار (Taker) و سفارش گذار (Maker) قائل نمی شود. در Terms of Service سایت کوینکس، اشارهای به فعالیت کاربران کشورهای تحت تحریم نشده است، اما به این مسئله اشاره شده که “اگر قانونگذاران فعالیت شما را غیرقانونی اعلام کنند، کوینکس حق دارد، حساب شما را مسدود و یا دسترسی شما را محدود کند.” پس میتوان نتیجه گرفت اگر مشکلی برای اکانت ایرانیان پیش آید، صرافی کوینکس هیچ مسئولیتی را قبول نمی کند چون به این موضوع اشاره کرده است.

کوینکس سناریوی آشنا صرافی coinex برای کاربران ایرانی! در این بین، کاربران ایرانی این صرافی هم قطعا متضرر و با مشکل روبرو می شوند! اگر شرکتی بدون توجه به این قانون به ایران خدمات مالی ارائه دهد، در حال قانونشکنی بوده این شرکت دیر یا زود با مشکل مواجهه می شود. اگه صفحه فیوچرز رو به پایین اسکرول کنید میبنید که در قسمت پایین گزینه هایی وجود داره که مربوط به معامله اهرم دار هست و این بخش در قسمت اسپات وجود نداره. 4- Fee Rate: اگه روی فی ریت نگه دارید میاره که کارمزد های تیکر و میکر برای این اوردر گذاری چقدر است. این صرافی شرایطی را فراهم آورده تا کاربران بتوانند بدون نیاز به احراز هویت تا مبلغ قابل قبولی را در این صرافی برای سرمایه گذاری در ارز دیجیتال استفاده کنند. میلیون ها دلار از سرمایه ایرانی های این صرافی بلوکه شد و صدای این کاربران به جایی نرسید!

دو سال پیش انجام شده است.

برای سفارش فروش نیز مراحل مشابه است. در اینجا در بخش فروش BTC در کادر اول مقدار BTC که قصد فروش داریم را به صورت عددی وارد می کنیم. رتبه اول و دوم در این رده بندی متعلق به هات بیت با ۱۶۱۱ و io با ۱۴۰۶ رمز ارز است. در واقع ((All در برگیرنده پروژه هایی که به استیک منتهی می شوند است. چگونه می توان در وب سایت صرافی کوینکس ارز کریپتو خرید و فروش کرد؟ پس اگر قصد فعالیت در بازار کریپتو کارنسی را دارید، کسب سود در صرافی های ایرانی را فراموش کرده و به سراغ صرافی های معتبر جهانی بروید.

صرافی کوینکس یک صرافی متمرکز است که در دسامبر سال 2017 میلادی فعالیت خود را آغاز کرد. چگونه در صرافی کوینکس ثبت نام کنیم و وارد حساب کوینکس خود شویم؟ بعد از ثبت نام در صرافی کوینکس کاربران می توانند به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند. 3. با دنبال کردن مراحل قبل، ثبت نام حساب خود را به پایان خواهید رساند. با این شرایط، زمانی که یک صرافی خارجی بدون هیچ محدودیتی و به طور متمرکز خدمات خود را به ایرانیان ارائه میدهد، باید کمی در اینباره تامل کنیم تا بدانیم در پشت پرده چه چیزهایی وجود دارد؟

اینها عبارتند از بیت کوین، تتر (Tether)، اتریوم (Ethereum)، بیت کوین کش (Bitcoin Cash)، کاردانو، ریپل، تزوس و بسیاری دیگر.تعداد ارزهای پشتیبانی شده در صرافی کوینکس CoinEx بسیار زیاد است و مشکلی نخواهید داشت، ولی در حال حاضر یک طرف معامله حتما باید یکی از این ارز ها باشد : بیت کوین، اتریوم، تتر یا همان USDT و بیتکوین کش، یعنی به عنوان مثال شما نمی توانید ارز ریپل را مستقیما به ارز لایت کوین تبدیل کنید، ابتدا باید ریپل را به یکی از ۴ ارز گفته شده تبدیل کنید، بعد ارز مورد نظرتان را خریداری کنید. و شاید هدف طراحی این صرافی، کلاهبرداری از کاربران کشورهای تحریم شده OFAC باشد! کشور ایران تحریم می باشد و در لیست کشورهای تحریم شده OFAC وزارت خزانه داری امریکا قرار دارد؛ یعنی کشورهای دیگر اجازه ارائه خدمات مالی به ایران را ندارند! این رقم احتمالاً در حجمهای کم خیلی چشمگیر نیست و به همین دلیل ممکن است در ذهن شما خیلی جایی نداشته باشد.